Yönetim Sistemleri Politikası

EAE Elektrik;

  • Hizmet kalitesinin sürekli yükseltilerek müşteri memnuniyetinin maksimum düzeyde sağlanması için çalışmalar yapar.
  • Şirketi ilgilendiren güncel yasal yükümlülükleri eksiksiz ve sürekli olarak yerine getirir, sözleşmelere uyar.
  • EAE markasının uluslararası taşıdığı prestijin tüm çalışanlarının emeği ile değer kazandığını bilir ve her çalışanını EAE ailesinin birer ferdi olarak benimser.
  • Ürün kalitesi ve hızlı teslimatı son teknolojik gelişmeler ile sürekli geliştirerek müşteri memnuniyetini maksimum düzeyde sağlamayı amaçlamaktadır.
  • Bilgi Varlıklarını çalışanlarına, tedarikçilerine ve müşterilerine olan saygı olarak görür ve her türlü riski yöneterek bilgilerin temiz, güvenli ve erişilebilir olmasını sağlar.
  • Çalışanlarının güvenli ortamlarda mesailerini geçirmeleri, bedensel ve ruhsal sağlık ve bütünlüklerini korumaları için gerekli olan tüm kaynakları sağlar ve öngörülebilen tüm tedbirleri alır.
  • Acil ve anormal durumlarda çalışanlarının sağlık ve güvenliklerini sağlamak için gereken hazırlıkları yapar, tedbirleri alır.
  • Kalite, Bilgi Güvenliği, Çevre, İSG, Enerji yönetim sistemleri ile ilgili risk ve fırsatları değerlendirir ve bu konudaki iş stratejisini belirler.
  • İçinde bulunduğu çevrenin sürekli olarak korunması ve şartlarının iyileştirilmesini öncelikli görevi olarak görür.
  • Kurumsal faaliyetlerimizin gerçekleşmesinde kullanılan bilişim hizmetlerinin kesintisiz devam etmesi, kişisel ve özel verilere erişimin sadece yetkili kişilerce erişilebilmesi amacıyla gerekli altyapıyı sağlar ve gerekli güvenlik tedbirlerini alır.
  • Kurmuş olduğumuz Entegre Yönetim Sistemlerinin gereklerini yerine getirir ve sürekli iyileştirilmesini sağlar.
  • Ürettiği tüm ürünlerinin üretim ve satış sonrası süreçte çevre performansını sürekli arttırır ve çevre risklerini azaltmak için çalışanlarını bilinçlendirir.
  • Mevcut doğal kaynakların korunması, geri kazanılması ve atıkların en aza indirilmesi için gerekli çalışmaları yürütür.
  • Kaynak ihtiyaçlarının tespit edilerek optimum kullanımını sağlar.
  • Tüm uygulamalarında şeffaf ve kamuoyunun bilgisine açıktır.
  • Sürekli eğitimlerle çalışanlarının Entegre Yönetim Sistemleri konusunda bilgi düzeylerini, farkındalıklarını arttırarak sistemin uygulanmasında ve sürekli gelişiminde çalışanlarının da aktif katılımda bulunmalarını sağlar.
  • Tedarikçilerimizin kalite düzeylerinin yükseltilmesi için birlikte çalışmalar yapar.
  • Kurumsal bilgileri, personel özlük bilgilerini, müşteri verilerini (finansal veriler, kişi bilgileri…) değerli ve kritik kabul eder ve entegre yönetim sistemleri kapsamında ilgili tüm yasaların gerektirdiği zorunlulukları yerine getirir.